I miss my baby.

Det känns tomt, otroligt tomt. Min fina vän är kvar på jobbet. Helt död, svart och utelämnad. Den ligger på databordet och jag tänkte mitt på dan "Jag kommer glömma den"
Självklart är det min urladdade mobil jag pratar om! Smidigt, då jag är helt bortkopplad från omvärlden, eller från mamma och folk utan internet. Känns tomt, menmen.

Jag känner mig sådär duktigt, som börjar skriva en lista på grejer jag vill blogga om. saker jag vill dela med mig av till omvärlden. Om det verkligen blir något lär vi märka, men det är väl tanken som räknas?

Nu känns det som jag babblat nog, så jag lämnar er till ert öde. ;)

Såhär fint och rörigt är migg skrivbord på datorn just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0