Girls night in.

Igår kväll och natt hade jag mina fantastiska tjejer här hemma! Vi saknade Amanda, men annars var gänget samlat på nytt. För första gången sedan studenten och det var way to long tima ago. Så, på tisdag är det bokat igen och yes, jag längtar!
Det blev prata, taco, film, godiso ch massa mer prat. Jag älskar mina tjejer och fattar inte var de varit i alla tidigare år. Jag gör vad os helst för att få behålla dem i mitt liv, i promise!

Nu ska jag dyka ner i den sista helgen med föreläsningar. Nästa helg skriver jag tenta, sen är jag färdig med plugget. Ska bli skönt, men sorgligt på samma gång. Nej, dags att samla ihop mig. I eftermiddag tänkte jag fixa med lite tidsinställda samt lite andra inlägg åt er. Vem vet, kanske blir något riktigti ntressant? Beror på vad min hjärna orkar med ;)


Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0