En vanligt dag.

Mitt liv rusar på, med precis samma grejer som vanligt. På jobber håller vi/jag på att köra in alla täcken vi har.

Vi har "nytt" kassasystem. Vi har haft det i typ 2 år, men inte hunnit köra in alla varor från gamla kassasystemet till det nya. Så nu har vi börjat ta tag i täckena. Det blir mycket bärande fram och tillbaka, knapprande på dator och siffror som snurrar runt. Tänk den dag vi kört in sista gejen. Fatta hur skönt. Då ska det firas!


(Bildkälla)

Såhär ser det ut där jag jobbar dagarna i ända. Det är faktiskt ganska spännande, sjuk som jag är. Man får en helt annan syn på butikslivet och inser att det inte är lika glamouröst som man tror från början. Det handlar inte bara om att sitta på en stol och vänta på kunderna. För, varorna kör inte in sig själv, hyllorna städar inte sig själv och dammsugaren dammsuger inte golvet utan hjälp. Det är ständigt saker på G och rörelse. Roligt, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0