Debet, kredit, kudnfodring, leverantörsskuld. You name it, I bokför it.

Efter en trött morgon kom jag i alla fall igång med tentan. Nu tar jag en kort paus och om tio minuter är jag igång igen.

Jag har fått ordning på den ingående balansen och startat upp företaget i visma. Med andra ord, jag är på G. Nu ska jag börja ta hand om alla verifikationer och andra siffor. Ååååh, det ska bli så roligt! Den mesta av stressen har börjat släppa. Fick typ hjärtinfarkt innan jag läst igenom papprerna ordentligt, haha. Men, nu börjar sifferhjärnan ta över. Me like.

Har precis pratat med mamma i telefon. Hon tar en sväng in till pressbyrån och köper spotify premium åt mig. Det funkar inte att köpa via internet för mig, surt men sant. Så, nu kan jag ha på musik hela helgen, utan att bli ledsen.

Känns som en härlig tentahelg, i ett roligt ämn,em ed bra musik och positiva vibbar. Kan inte bli mycket bättre!


Såhär lever jag helgen. Papper, pennor, dator och te är mina bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0