Rebecka vs. Demonerna.

Jag har länge låtit demonerna styra, låtit dem ta otroligt mycket plats i mina tankar. Jag har länge gett demonerna skulden för mitt agerande, mina tankar och mitt sätt att vara. Demonerna, demonerna, demonerna.

Vakna upp Rebecka och inse, demonerna är bara du själv. För, vet ni vad? Det är faktiskt jag som styr mina tankar, mina handlingar och mina beslut. Så, med andra ord är det jag som även styr demonerna. Jag måste bara lära mig att ta kontroll över det som faktiskt är mitt. Jag måste bli chefen över mitt eget liv, bossen över mina tankar och vän med mig själv, innan jag bossar över andra, agerar chef utåt och söker nya vänner. För, i grund och botten funkar ingenting, om inte jag fungerar.


Kommentarer
Postat av: tilda

Kram ♥

2012-02-28 @ 12:28:04
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0