Min frihetszon.

tidig uppgång för mig och mamma idag. reklamen skulle köras ut innan mamma skulle börja jobba vid ett, men vi hann och hade till och med tid över mellan jobb och jobb :)

Tog mig en sväng till fina, fantastiska Greta. Hade kameran med mig i handen och knäppte lite bilder. Slänger upp någon här under morgondagen, när jag lagt in dem på datan och fixat iordning på ljuset och sånt.
Det varh ur mysigt som helst att gå in i hagen, stå med fyra nyfikna mular i håret och ansiktet. Det är sånt som kallas trygghet, lycka och livskvalité. Mys på hög nivå och jag skrattade högt, från botten av hjärtat. Hade inte kylan tagit tag i mina händer, så hade jag stannat där för alltid. Eller, en lång, lång stund i alla fall.!


"Gammal" bild, men allt jag har i datan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0