Med sin egen vilja.

Det känns konstigt att bestämma över sig själv, spralligt på något sätt. Att fundera på vad vill jag egentligen göra och sen göra det. T.ex så tänker jag om en stund krypa ner i sängen och läsa, för jag känner för det.

Jag är lugnare, mycket lugnare. Jag har kommit på mig själv flera gånger under dagen med att ta ett djupt andetag och slappna av, njuta av nuet och bara vara trygg i det jag gör.

Jag var ute och gick med Grå, på ställen som hon i vanliga fall brukar/borde totalflippa på, men inte idag. Varför? För att jag var trygg i det jag gjorde. Jag visste exakt vad jag ville, var jag ville gå och hur jag ville göra det. En cool känsla, som jag inte riktigt kan få nog av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0