Lyckan när...

...man kommer hem, efter en helkväll i hundhus, innefattande hundgos och inser att allergin inte ens gjort sig påmind!
För, ikväll har jag suttit uppkrupen i en soffa, med hundar liggandes på så gott som alla mina sidor. Över, bredvid och framför i alla fall. Det har varit en kväll som jag kommer bära med mig. Ni vet en sån kväll då man mår så himla bra och undrar var pausknappen finns?

Nu ska jag stänga ner datorn, eller nej, starta cd-boken, hämta Pyzen, släcka lampan och sova. För, även om kvällen var fantastiskt mysig på alla sätt och vis, både med och utan hundar, men framför allt bortpratade timmar med Marita, så är det faktiskt en dag imorgon också. En dag, som innefattar en del timmars jobb och avslutas på Cyrano, tillsammans med Boel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0