Lev livet, varje minut.

Många tankar snurrar i mitt huvud ikväll. Men, det är inga negativa tankar. Det är tankar som ger mig energi och som tänder den gnista som för så längesedan släcktes.

Jag är trött på att vara den tysta lilla myran, som gömmer mig bakom min trygga stack. Jag är trött på att tveka på mig själv och den kunskap jag har i min ryggsäck. De erfarenheter jag bär med, nog fasiken måste jag kunna använda dem på ett eller annat sätt.

Jag är trött på att vara så jäkla egoistisk, att inte kunna ta in och se den värld jag lever i, utan bara se mina egna småproblem. Småproblem som jag gör stora som hus, som jag egentligen borde lägga bakom mig. Det är sånhär jag aldrig ville bli, som jag nu gott och blivit. Skärpning Rebecka!

Vet ni vad? Jag ska bli jag igen och jag ska slå mig loss, så jorden skakar. Det finns så mycket jag vill se, höra och göra. Ta chansen, innan allt försvinner igen. Det är nu livet ska levas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0