Kvällsord.

Jag har landat hemma, i min mysiga säng. Snart ska huvudet få landa på kudden och gissa om jag tänker njuta av de timmars sömn jag norpar åt mig i natt. Klockan rann iväg och helt plötsligt var den fem över halv tio. Kvällen har bestått av skratt, skratt och mer skratt, vilket gör att jag för tillfället har kramp i både mage och mungipor. En mer än okej kväll med andra ord ;)

Jag har världens bästa hästägare. Hur ofta kan man slänga iväg ett sms med orden: "Krama greta från mig. Jag hann inte in ikväll. Puss och kram" och få tillbaka "Ska bli :)" Jag vet, med säkerhat, att jag har hittat ett andra hem, där jag så otroligt trygg.

Jag skattar mig lycklig för dessa underbara människor jag börjar knyta ett nätverk till. Dessa människor som ger mig energi (och som jag hoppas att jag även ger energi till.) Jag har svårt att förstå att dessa människor finns i min, i just MIN närhet. För, vad har lilla jag gjort för att få all denna vänskap och positivitet öst över mig? Jag är rädd att förlora det, men njuter av varje minut.


jag har hittat, var jag får vara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0