Godmorgon, godmorgon. Hör fåglar sjunga glatt; godmorgon, godmorgon, i kööööör!

Time för frukost, packa ihop en väska med kläder tills ikväll, åka och köpa lunch och sen dra sig mot jobbet. Natten bjöd på 7 timmar sömn, lite för att vara mig, men inga större problem att ta sig upp ändå. Eller, jag kanske inte borde säga något om det, fören jag finns på jobbet i rätt tid?

Idag kommer bli en spännande dag på jobbet. Vid tio ska Sussie finnas på plats på GBG HorseShow för att packa upp och fixa och trixa. Imorgon öppnas portarna för allmänheten och då ska allt vara på plats. Jag kommer finnas i stall och butik hela dagen och hoppas på mycket kunder. Inte ås troligt, men som sagt, hoppas kan man alltid göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0