Bara för att..

Kanske får ta mig tiden och slänga in lite kloka ord här ;)  Jag är egentligen för trött för att orka och hjärnan har gått i baklås.

För 1 timme och 20 minuter sedan slutade jag jobbet. Sedan dess har jag hunnit hämta ut fina biljetter, köra bil, duscha, äta kvällsmat, äta nötter, nörda dator och skrivit med bästa syster. Snart, snart får jag träffa min andra halva. Galet men sant, som vi väntat på denna dag!! Yes, snart sitter jag på tåget, med slutmål Umeå. Sjukt, sjukt.

Nu tänker jag krypa i säng, läsa och sen sova. Gissa hur skönt det var att sova mååånga timmar natten tills idag? Jag tänker göra samma sak i natt igen! Sovgott vänner.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; nä det vet jag men jag vill kunna knäppa där fram får ryck när den är öppen och taglarna ibland fastnar^^

2012-02-18 @ 09:23:32
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0