<3

Känslan när man oväntat får lite sovmorgon imorgon och ledigt på söndag. Hur mycket bättre kan veckan sluta?! För, det har varit en tuff vecka. Senare kvällar än vanligt och tidigare morgnar än normalt.

Ikväll klappade jag ihop totalt, kroppen gick ner i strejk och helst hade jag velat låta tårarna rinna för fullt, men jag orkade inte tillåta det. Istället styrde jag nosen mot Sotlanda, parkerade bilen, tog med mig en bok och kurade ihop mig i spånet hos min fina. En nyfiken mule nosade på mig och boken en stund och återvände sen till sin mat. Jag, jag satt och läste, slappnade av och njöt av det lugn som låg över hela stallet. Jag har hittat min del av himmelriket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0