När mina ord blir stora.

Jag flög upp ur soffan precis.!
Jag kollade nämligen in på Linns blogg och hittade detta inlägget. Att mina ord blev publicerade i ett eget inlägg känns helt galet, men jag fick den reaktion jag önskade. Jag fick någon att tänka till en extra gång och vidga persepktivet lite, vilket alltid är bra för alla människor.
 
Jag vet att det är lätt att säga att det bara är att göra, men jag vet med mig att det inte är så lätt. Jag har många storslagna drömmar, men jag låter dem förbli just drömmar. Varför? För jag trivs bra med att vara lilla jag, som inte är i allas blickfång.

För jag vet att det är tufft att ha allas ögon på sig och låta andra människor dömma en. Jag vet också med mig att jag har inte den styrkan rent psykiskt, därför väljer jag mig att hålla mig i skymundan och låta andra glänsa. Fast, det känns otroligt häftigt att mina små ord hamnar i ett eget inlägg på Linns blogg. Woow, snacka om power!
 
(Bildkälla)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag halkade in på din blogg från Linns eftersom jag blev imponerad över den kommentar du skrivit. Du satte mina ord på papper på ett sätt som jag inte alls lyckas med. Och nu har jag fastnat i din blogg efter att ha läst en hel del av dina kloka inlägg. Du har helt klart lyckats med att få en ny följare (:

2012-12-16 @ 22:21:55
URL: http://teambockaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0