Min älskling.

Jag har ingen anledning i världen att inte ta tag i mitt fotande! På datorn har jag Adobe Photoshop CS6, vilket är det bästa bildredigeringsprogrammet på marknaden. Bredvid mig ligger en Canon EOS 550D, med två objektiv. Jag är ägare till den kamera jag så länge trånade efter. Jag har människor som vill bli fotade och jag har en ryggsäck med massa kunskap. Jag har alla möjligheter i världen att följa min dröm och jag har ingen anlending att inte satsa på fotandet.
 
Pyzen fick agera modell för någon kväll sedan. Rent bildmässigt är den skitdålig, men jag ville testa att börja fota i RAW igen. Jag har inte haft möjlighet att jobba med RAW-bilder på min dator, så jag har helt enkelt fått låta den kunskapen "falla i glömskan" Nu har jag möjlighet att ta upp den ien och ja, då är det väl perfekt att utnyttja finast Py? Bilden togs mest för att Pyzen var så söt, så bakgrund och allt är kaos. Men, tar jag mig tiden och har lite tankar bakom mina bilder så kan jag bli riktigt bra!
"Datanörd? Hmmpf, inte alls! Jag bara råkade hamna här, med en dator framför mig! Kom inte och anklaga mig för något sånt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0