Julklappslistan.

Hela högen med julklappar. Nedan följer mer detaljerade bilder.

Julstrumpan innehöll en Hippson, en Bamse och en Marianne mix.

Sjalar från Emanuel och en mysig Pyjamas från mamma.
Bläckhjärta från "Tomten", Hungerspelen i CD-bok, från Emanuel, Mörk jord från Martin och Cina.
En hel hög med DVD-filmer från Coffe.

Massa Daim från Marita. Jag och mamma brast ut i gapskratt när jag öpnnade denna julklappen. Kan det vara så att någon känner till vad mina smaklökar går bananas över? hahahah!
Två brickor och en supersöt glaskatt från Mamma.

Jil Johnson - A woman can change her mind, från mormor och morfis. Jill Johnson - Flirting with disaster (signerad) från Martin och Cina.
Tre månaders abonnemang på Storytel, av Martin och Cina.

Jag fick även ett superfint halsband från Cina, som jag valt att inte ha med på bild.
Alla bilder är redigerade i Adobe Photoshop CS6, som jag fick med hem av Martin.! Jag är en otroligt glad tjej som sitter vid datorn just nu. Jag är så glad över allt som blivit mitt denna julen och jag är så glad över min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0