Fnys, fnös. frust.

Det var en galet spänd Greta som hämtades i hagen idag och jag lyckades inte få spänningarna att släppa. Kanske 10% släppte efter mycket om och men, men jag är verkligen inte nöjd..
 
Kanske jag trots allt får vara det, nöjd alltså, med tanke på omständigheterna. Det var skymning, det var snålblåst, det var snö som yrde och det blev styltor i skorna. Kanske inte så konstigt att resultatet blev där efter..
 
Imorgon ska jag leta i sadelkammaren och hoppas hitta verktyg för att dra av skorna, för bort det ska dem. Jag rider inte, då finns det ingen anledning att ha skor på. Och om jag någon dag rider igen, ja då får jag se till att ha fått hovarna så starka att Greta klarar sig utan skor, så var det problemet löst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0