Allt klär en skönhet, eller på en skönhet blir allt vackert.

Efter att ha läst det här inlägget började mina tankar att snurra. Eller, tankar jag inte ens visste hade snurrat landade helt plötsligt.
 
Jag har bilder på mig och Greta, som jag inte kan se nog länge på. Jag har bilder på mig och Pärlan som jag inte kan få nog av. Jag har bilder på mig och Inca som sitter etsade på min näthinna. Jag har bilder på mig och Aladdin, som jag aldrig kommer glömma. Jag har bilder på mig och mig själv, som jag tycker är otroligt fina.
 
Dessa bilder kan jag sitta och titta på i timtal. Varför? Jag har inte vetat, men nu vet jag. Det är för att det är vacka bilder. Kanske inte rent bildmässigt, kanske inte rent motivmässigt, men är trots det vackra. Varför? Jo, för att min livsglädje lyser igenom. Min lycka är så stark, så den nästan går att ta på. Livet har varit på absoluta toppen och jag har varit hög, på livet, när bilderna har tagits. Enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0