Uppdateringsdravel.

Jag håller fortfarande på med förberedelser inför lördag. Tänk vad skönt när mina kvällar återgår till det normala, även om jag tycker det är ganska mysigt att gå runt och pyssla med massa grejer :)
 
Nu på morgonen har jag fixat en tårtbotten, plus daimfluff att ha i tårtan. Ikväll jobbar jag sent, så då blir det en lugn kväll. Imorgon ska jag slänga ihop tårtan, krydda kycklingen och se till att allt stämmer.
 
Har jag tur, så får Greta skor imorgon, vilket betyder att jag snart är tillbaka på hästryggen! Så mycket trassel det varit med de här bakskorna.. Först var hovarna för korta för att kunna sko. Två veckor som hon skulle kunna ridas,men inte på de värsta grusvägarna. En ridtur, så hade hon slitit ner allt som vuxit ut på en vecka. Jaja, bara att åter igen vänta. Tanken var att hon skulle skotts den vecka jag stack till Turkiet, så då fick vi skjuta upp det. Förra veckan hade hovslagaren fullt upp och denna vecka kan han ev. fredag. Håll tummarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0