Sen en tid tillbaka, har jag varit trött.

Idag fick jag akuttid på Vårdcentralen, en tid som inte gav mig så mycket mer vetskap än innan. Läkaren konstaterade att min huvudvärk kommer från nacken (vilket jag berättat för honom en halvtimme innan), samt att jag ska ta kontakt med sjukgymnasten. Jag fick även med mig en burk med piller hem, som jag ska ta en gång om dagen. Dock fattade jag aldrig om jag ska ta dem varje dag, eller bara när huvudvärken kommer? Hmm, problem är väl till för att lösas i alla fall..
 
Ikväll har jag halvsovit på soffan i stallet, i väntan på hovslagaren. När han väl kom fick vi på 3,5 sko, innan Greta fick nog, ställde ner hoven och rev upp ett sår på andra benet. Då slutade vi för idag, la på bandage och slår i de sista sömmarna imorgon kväll. Nu är vi på rätt spår i alla fall och förhoppningsvis är jag tillbaka på Gretas rygg på onsdag! Hur härligt låter inte det?
 
Nejni, nu ska jag lyssna på extramamma och krypa ner och sova. Vi hörs imorgon igen.
Greta, i en inkallning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0