Orianthi.

På jobbet igår blev jag översprungen av en häst, idag var samma häst på rymmen. Härligt, härligt, men farligt farligt. Sussie kommentar om det hela var "Grå ligger snart dåligt till hos dig också"
 
Men nej, Grå kommer inte sjunka i mina ögon, hon är speciell. Igår blev hon skrämd av något och tog tre galoppsprång i ren rädsla och missade att jag var i vägen. Plus att leder man en unghäst i varje hand, varav man vet att ena kan hitta spöken, samtidigt osm det blåser ute. Ja, då får man faktiskt lov att skylla sig själv, speciellt om man inte håller full koll på den lättskrämda.
 
Idag var det också mtit fel. Jag lossade grimskaftet lite för tididgt, hann tänka "Shit, tänk om hon springer iväg"o ch vips var hon borta. Så, jag får faktiskt skylla mig själv.
 
trots att detä r mitt eget fel, så är jag öm i kroppen och har mjukat upp den med ett långt badkarsbadande, både igår och idag. Avslappning, på hög nivå!
 
Fina Grå, under en av våra promenader under rehabiliteringen efter buköppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0