En olycka händer så lätt..

Om man nu ska skada sig, varföra inte göra det på allvar då? Jag sitter med högerhanden i gips, eller gipsskena. Ska fasta från och med midnatt och invänta operatinostid under morgondagen.
 
Vad har då hänt mig? Jag och Greta var ute igår, hon var överpigg, blev skrämd för något och travade iväg. Jag lyckades hålla henne på en volt, men vips kom ett bakben flygandes oh träffade min hand. En olycka ócg Greta skämdes verkligen efteråt. Min lilla tjej. <3
 
En väldigt svullen hand, i väntan på att få besked om vad som egentligen hänt i handen..
Benet var av, helt, plus att det vridit sig. Bara att "glatt" vänta på operationstid...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0