Bloggtips.

Jag är en bloggläsare, that's true. Men, vilka bloggar är det egentligen jag följer?

Evelina Blomqvist - en tjej som är lika gammal som mig och jobbar på AW Sporthorses. Är väldigt öppen om sina åsikter och har nog gjort många upprörda, genom att stå för dem. Skriver även väldigt öppet/ärligt om sin ridning, bårde med- och motgångar.

Equilina - en tjej som skriver väldigt bra inlägg. Vi får följa hennes liv som mamma, med unghäst, shettis och ett sto som visat sig ha en senskada. Väldigt bra och välskriven blogg!

Hanna Ling - min gamla stallkompis. Träffades sommaren 2008 och har hållt ihop sedan dess. Går sista året på Strömmagymnasiet och bor på internatet där. På helgerna är hon i stallet och tar hand om shettisar, så helt klart en annan vinkling av hästvärlden.

Paulina Tufvesson - mer känd som "Mirakelbarn" på bdb/dw. Tänkvärda, nyttiga inlägg. Har två shettisar, som hon tricktränar och jobbar mycket från marken. Intressanta inlägg och spännande rekleftioner.

Emelie Williamsson - en tjej som tränade för Sussie några gånger och som jag sedan, av en slump, hittade till. Kämpar på med sin Kola och har kommit långt sedan jag såg dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0