4. Det här är jag bra på

Jag vill alltid lära mig mer och försöker suga åt mgi kunskap som en tvättsvamp, allt för att bli bättre som ryttare, hantera hästar från marken och kunna saker runtomkring hästarna.
Jag är enveten och ger mig inte i första taget, har jag bestämt mig för något så löper jag linan ut, så gott jag kan.
När jag sätter den sidan till (när ja inte är rädd för att folk i min omgivning ska dömma mig) är jag otroligt lyhörd för hästarnas kroppsspråk. Aladdin lärde mig att förstå vad hästarna menar, vilket jag ständigt bär med mig.

Envishet, lyhördhet och en strävan om kunskap. Det var vad Aladdin lärde mig. Han förklarade vad jag behövde, för att ta mig genom hästlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0