if tomorrow never comes.

Nu blir det inlägg utöver det "vanliga." Med andra ord, inte ett inlägg från listan.
Idag har varit en pendlande dag. Jag har varit på topp och myst till årets första julmusik, men jag har också legat på botten och kravlat med dåligt självförtroende.

Nu är jag tillbaka i något okänslosamt läge, då inget egentligen berör mig, där jag avskyr att vara. Så, det är dags att borsta tänderna riktigt noga, bädda upp sängen och krypa ihop med en mysik bok, för att vakna pigg och normal imorgon.
Var rädda om er där ute.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: tack så mycket:D Jag ska göra ett försök i alla fall! Får väl se hur bra det går;)

2011-11-20 @ 00:00:00
URL: http://meandmusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0