7. En sak som aldrig får hända!

Det finns så mycket man skulle kunna säga att aldrig får hända, men vad jag lärt mig av mitt liv och min uppväxt är att man tar sig igenom det mesta. Man kan överleva allt, verkligen allt, om man har folk som älskar än. Om det finns folk som vill en gott, som inte skulle tveka mer än 5 sekunder på att offra sig för en. Har man sådana människor i sin omgivning, då är livets hårda sidor inte riktigt lika hårda.
Så, något som aldrig får hända är att jag bli lämnad ensam, utan någon som älskar mig.


Utan min mamma, hade jag aldrig tagit mig igenom livet. Hon offrade sig och kämpade med mig, för det jag trodde på. Vad jag tror på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0