10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag duschar alltid tills vattnet är så varmt att jag inte längre kan stå kvar. Skulle varmvattnet vara slut blir jag besviken och irriterad resten av kvällen.

2. Jag tillbringar fler timmar på jobbet än vad jag tillbringar hemma och det enda jag saknar är min katt.

3. Den enda som kan ge mig riktigt, riktigt dåligt samvete är Pyzen. Han tycker jag är borta för mycket och det syns att han saknar mig.

4. Jag försöker ofta få folk att på ett eller annat sätt tycka synd om mig, för jag är så rädd att folk ska glömma bort mig annars.

5. Jag är rädd för att vara lycklig, för jag vet inte hur man hanterar lycka.

6. Jag är otroligt socialt inkompetent. Har inte en aning om hur man beter sig normalt bland folk. Jag kan inte prata med folk, som jag inte känner väl.

7. Jag är inte nöjd med mitt utseende, men orkar inte lägga energi över att klaga över det. Så, jag accepterar det helt enkelt. Ingen är perfekt, varför då sätta det som krav på mig själv?

8. Det finns en stor mängd musik jag inte kan lyssna på, för att det drar ner mig i skiten på en gång. Musik som får mig att falla.

9. Jag träffade kurator första gången i början av åttan och hatade henne. Idag skulle jag inte klarat mig utan henne. Hon tar alltid emot mig med öppna famnar, trots att jag inte är hennes ansvar sedan 4 år.

10. Jag har varit på två BUP-möten, men det gav absolut ingenting. Jag ljög på frågeformuläret och vips ansågs jag som frisk. Att jag fortfarande skar mig spelade ingen roll, så länge det inte fanns på mitt papper.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

4. Jag försöker ofta få folk att på ett eller annat sätt tycka synd om mig, för jag är så rädd att folk ska glömma bort mig annars.



Har man lärt känna dig glömmer man dig aldrig:)

2011-11-18 @ 21:56:16
URL: http://meandmusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0