Snart, snart, snart!

Skolan har dragit igång på allvar igen, hur alvarligt det nu kan kännas när det är EN freaking månad kvar till STUDENTBALEN?!!?!?!?!?! Efter det är det exakt nio dagar till STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!

Fattar ni att jag snart kommer stå utanför Sundler och tillsammans med min klass vråla "Sjung om studentens lyckliga da'r"  Det kan inte bli så mycket bättre!


Nu till anledningen att jag faktiskt tänkte skriva, haha. På onsdag skriver jag fysikprov, som jag inte kan någonting till. Trots det är jag hur lugn som helst, stressad som ett as och bryr mig inte det minsta. Haha, fattar ni? Jag har släppt skolan redan. Jag glassar runt och kommer bli så jäkla missnöjd med mina betyg och jag, jag orkar inte ens bry mig längre. Hmm, tror det är sånt som kallas kollaps? Japp, japp.

På torsdag är det historiaprov, skjut mig. På måndag packar jag in mig i en buss, tillsammans med massa andra människor och drar till Österlen för en sista fotoresa. Ska bli mysigt och gissa om jag kommer njuta? :)

Nu, packa klart väskan och dra till stallet. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0