När livet rusar på, utan hänsyn för er.

Jag hinner så gott som aldrig uppdatera här och när jag väl hinner har jag inget att skriva. Livet rusar på som vanligt, med skola, plugg, stall, affär och allt vad livet annars innebär. Denna veckan har det blivit sena kvällar, med plugg till prov. I tisdags satt jag på miljonhästen och såg ut som ett fån, vilken känsla! Igår skippade jag sista lektionen, för jobb och idag slutar jag tidigare, av samma anledning. Jag kunde inte varit lyckligare (eller tröttare, haha)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!



1. Vinn 3 par lösögonfransar och lim från kimstore.se!



2. Vinn ett läppkit från sminkprinsessan.com



3. Vinn lyxig hårinpackning från shemenamour.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggeN:)

2011-03-06 @ 14:28:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0