<3

Min katt känner mig bättre än vad jag själv känner mig. Han vet att hans matte borde coola ner, ta det lugnt och inte stressa på i hundratio. Jag vet det också, men jag fortsätter ändå. Idag klarade jag inte mer och gick hem från skolan vid två. Jag, som ständigt är stressad över skola och betyg, orkade inte ens bry mig över den faktorn. Min eftermiddag har bestått av absolut ingenting och jag har plugg som måste göras. Två prov nästa vecka, samt en redovisning på predag. Känns lite halvbra, menmen. Nu är det strax körkortsteori nere på Thumbs som gäller. Då lämnar jag min äälskade katt och trygghet, för att speeda upp tempot igen. Jag undrar när jag kommer falla hårt, riktigt hårt.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; a ett april skämt men shyyy ;) Hmm jag vet faktiskt inte. Nu det senaste månaderna har allt varit riktigt bra. Men lägger jag ut honom seriöst på annons så säljer jag ju honom men skulle någon kommer och fråga "kan ajg köpa honom" så vet jag inte^^

2011-04-01 @ 18:26:43
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto, shopping & hälsa

Sv; Jag brukar ha lite minitomater eller morotsstavar i kylen som jag tuggar på när jag är sugen (om vatten inte hjälper). Fungerar utmärkt för mig, så testa det :D

2011-04-01 @ 21:23:51
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0