12 weeks left :)

Dagen har tillbringats i stallet. Jag njuter när jag får vara där och hoppas verkligen på studenten snart! Mamma kom runt tre med semlor, mums! Vi blev fast till ungefär klockan fem och gav oss då iväg till stan. Där lyckades jag hitta skor till studentbalen, som jag letat! Helt plötsligt stog dem bara där. Jag provade och woow. Så otroligt skönt, fina och underbara! När balen är över tänker jag leva i dem skona!

Väl hemma insåg jag att woups, jag har prov på torsdag och två inlämningar (en väldigt liten, men ändå!) Ena inlämningen är halvklar, fixar färdigt imorgon. Den andra tar jag tag i imorgon och nu ska jag krypa ner i sängen och plugga prov. Så, ni får sköta om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0