The last plans.

Jag sitter i fåtöljen och borde snart dra på mig kläder. Idag är det tredje stalldagen på rad som gäller. I eftermiddag/kväll kommer Sussie, Quinn och Franz hem igen och jag går på ledighet ett par dagar ;)

Inatt sover jag i en bil, firar att studenten närmar sig och tänker leva det tonårsliv jag förtjänar. Ikväll ska vi festa, utanför skolan!

Imorgon drar delar av klassen till Liseberg. Jag är fattig och stannar hemma.. Onsdag blir det minigolf och på torsdag slappar vi vid sjön. På fredag är studenten och jag är otroligt oredo, men vi biter ihop och kör ändå!

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Självklart kan man göra det på andra bär och frukter också, dock måste det ju vara fryst för att få den glassaktig :)

Tror inte att det går så bra med sirap för att honungen ger det en speciell smak och sirap blir nog aningen för sött, men det går ju alltid att testa

2011-06-06 @ 20:21:31
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0