one year ago.

för ett år sedan gjorde vi vår sista resa. vi tog vår sista barbackatur, från hagen till stallet. vi myste för sista gången. du fick en puss för sista gången. för att år sedan lät jag för första, och sista, gången mina tårar fångas och din päls, på riktigt. för att år sedan vända jag dig ryggen, en sista gång. gick på vacklande ben, med tårarna rinnandes bort från dig. för ett år sedan kramade jag ditt täcke i bilen hem, med en tom transport bakom. för ett år sedan fick du vandra och bli den stjärna och ängen du egentligen är. för ett år sedan fick du komma hem. för ett år sedan, flyttade du in i mig, för alltid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför avlivade ni henne :/? Va det för ni inte fick sålt? Var hon inte frisk o så??

2011-07-28 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0