the light back home.

Det har varit mycket på en gång. Sussie iväg till Falsterbo och direkt efter det iväg på en veckas semester. Det betyder att jag är inne på min andra vecka som butiksansvarig. Känns bra, men jag blir trött av det. För, det är så mycket ansvar och saker att tänka på.. Förra veckan bodde jag i Rödene, medan mamma flyttade kartong efter kartong. I lördags bar flytten av till nya lägenheten och för första gången på riiiktigt länge kom jag hem!

Jag har funnit min egen trygghet här. Jag måste inte åka till Stockholm för att känna mig hemma. Jag kan lyfta blicken, eller vända mig om. Här hör jag hemma, här ska jag bo och här ska jag leva mitt liv i lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: matilda

<3

2011-07-16 @ 19:13:39
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0