Trötthet och skolångest.

Jag är trött i hela kroppen och funderar snart på att sova. Mina dagar är fyllda av stall från så gott som morgon till kväll, det är superhärligt! Imorgon kl. 12 får ni gärna tänka lite extra på mig, då är det markarbetsträning för Sussie som gäller och jag är faktiskt lite smått nervös..


Paniken börjar komma krypandes. På tisdag börjar vi skolan igen, vilket betyder mindre tid i stallet. Jag vill verkligen inte det. Jag trivs som bäst när jag får köra på i stallet och bara får vara jag. Med skolan kommer alla krav, måsten och prestationsångesten. Jag orkar inte med det igen, även om det bara är en termin kvar. Det är så otroligt lockande att hoppa av skolan och börja jobba, men det är inget säkert kort. Jag får bita ihop och andas de gånger jag hinner vara i stallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0