Träning är coolt.

Jag har landat hemma, efter att ha varit nere och gymat idag igen. Jag är så trött i kroppen att det kändes så gott som omöjligt att orka lyft mackan till munnen när jag åt. Jag vet inte om det kallas slutkörd, eller i dålig form. Hur som helst, så var det lika härligt idag som igår och tiden bara rusar iväg när man är där. Helt plötsligt var klockan åtta, var tog all tid vägen?

När jag var nere tänkte jag på vilken variation av människor man kan möta på gymmet. Allt ifrån den supervältränade biffen, till den överviktige köttbullen (misstolka inte!)  Det är en så stor variation, men alla är där av samma anledning, att träna mot ett bättre välbefinnande. Jag tycket på något sätt att det är så jäkla coolt! För, man blir faktiskt inte bedömd av hur man se ut där, utan alla tycker det är positivt att man tar sig dit. Det är så jäkla coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0