Stalldag i mitt <3

Jag har landat hemma och skulle kunna sova, om jag tillät mig. Jag är sådär mysigt trött ni vet? Som man blir efter att ha varit igång en bra stund, i friska luften och fått göra av med alla extra energi.

Det var stallet som gällde idag. Självklart började allt med fix av stall, sen hoppning för Sussie och Franz. Efter det fixades Cappi och hon blev riden. Medan Sussie öppnade affären fixade jag in småojkarnao hc Mille, för att Sussie skulle kunna ta ut Franz.

Jag gav mig upp till ridhuset, med Tricket i släptåg ;) Han skulle longeras en sväng, för att han svullnad efter kastreringen skulle åg ner. HÅll tummarna för att han snart är bra, okej?!


Imorgon har jag stallet för mig själv, då är det longering och ridning av hästar osm gäller, men självklart även stallfix, hästmys och energi. Det ska bli ganska mysigt att åf göra allt i sin egen takt, samtidigt som detk ommer kännas tomt utan Sussies småprat, både med mig och i telefon, men jag ska njuta vill jag lova!

Nejni, nu ska jag borsta hår och fixa mig, snart drar jag och mamma till stan. Då är det bio som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0