Markarbete med Cappi.

Markarbete med Cappi idag och jag är helt slut! Ni vet slut i kroppen för att man har jobbat så mycket? Jag, som ryttare, har otroligt mycket att jobba med. Det positiva är att jag inte måste rida för att stärka mig, så nu är planen att fixa gymkort och komma igång med det igen.

När träningen var över var det en trött ryttare OCH häst som gick ner till stallet. Jag visste inte ens att Cappi kunde bli så trött, men tydligen..

Det varn roligt, men frustrerande träning. Jag blev irriterad på mig själv, för att jag inte klarade av vissa saker, just för att jag är så otroligt otränad. Självklart var det väldigt givande, som alltid, att rida för Sussie. Man får lära sig smågrejer varje gång, saker som tar ne framåt. Det ska bli roligt att få jobba vidare mot en framtid, så får vi se var allting slutar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0