Flytta hem.

Jag har insåg för typ två månader sedan att min livssituation inte höll, jag bröt typ ihop inne i Alingsås och ville bara tillbaka till Vårgårda. Så kommer det också bli. När Emanuel drar tillbaka till Skövde, så kommer Pyzen och Pip flytta till Vårgårda, så även jag.

Jag klarar inte av att sköta skola, katter, stall, hushåll och sömn på det. Det tog några månader innan jag verkligen erkände det öfr mig själv, men det känns bra nu.

Jagk ommer fortfrande ha tillgång till lägenheten de nätter jag vill och kan få bo där hur ofta som helst, men jag slipper känna att jag måste, då katterna kommer finnas här i Vårgårda. Jag känner mig nöjd med beslutet, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0