Canon Eos 550D

Jag är störtförälskad! Jag har inte trott att det är skillnad på systemis och systemis, utan glatt kört på med skolans äldsta, som jag kunnat. Jag har fått 450'n i handen, men inte riktigt kommit överrens med den och kört vidare med den gamla. Fram tills idag! Jag vill aldrig, aldrig byta bort den, haha.

Fick i händerna 550'n, fotade uppe hos Sussie och redan efter första bilden insåg jag att detta var en kamera i min smak. Knivskarpa bilder, lättmanövrerad och ååh vad jag trivs med den i händerna. Det känns lixom såååå otroligt rätt! När jag har pengar veta jag vart dem ska få ta vägen i alla fall. <3


Kommentarer
Postat av: YKW

Kan inte nåt om kameror, ändå ser man att den där är djävligt bra, faktiskt :-)

2011-01-20 @ 22:44:05
URL: http://ykw69.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0