Bedragen - Katerina Janouch

Det var längesedan ni fick ett boktips, men det beror helt enkelt på att jag inteh unnit läsa på länge. Så, nu är det dags igen och denna gången tänker jag tipsa er om:
Bedragen som är skriven av Katerina Janouch.

Handling:
Cecilia Lund är som vilken människa som helst. Hon jobbar som barnmorska, har fyra barn och är gift med frilansfotografen John. En dag, under deras middag, knackar det på dörren och därutanför står Simon. Simon säger sig vara son till John. Då John precis ska utomlands och jobba lämnas Cecilia med barnen, den nye 20-årige sonen Simon och en misstanke om otrohet växer sig fram.

Omdöme: Bedragen har stått länge i min bokhylla, utan att riktigt ha fått mig som fånge, jag längtade dock efter att få läsa fortsättningen så då får man glatt läsa ettan. Sagt och gjort och gissa om jag har läst? Denna bok har legat i min väska och plockats fram så ofta jag fått någon minut över. Längtar ni efter en lättläst, men bra bok har ni den här!
Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag ser framemot attfå läsa den.

2011-01-06 @ 18:53:51
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; okej (=

Ja men precis, det kan jag hålla med dig om :)

2011-01-07 @ 15:54:55
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0