Update.

Idag har det varit reklam, gym och Mary Kay som fått ta upp min tid. Sminkare är fixad till balen, nya mål är uppsatta och imorgon drar jag igång med livet igen.

Det blir tidig morgon imorgon och antagligen sen kväll. Dock blir jag inte ensam, som planerat. Egentligen skulle Caruso ner till Jägers för att ta den andra kulan, men igår upptäckte Sussie skrattandes att den faktiskt ramlat ner, så han kan kastreras ståendes, hemma i stallet. Så, hon slipper åka iväg. Skönt för alla :)

Morgondagen kommer bjuda på stall, massage, stall, panikpackning, sömn och på tisdag drar jag iväg till Stockholm igen. Härligt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

allt brA?:D

2011-02-16 @ 15:33:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0