Stalldagar is the shit.

En heldag hos Sussie, vilket var superhärligt. Hela dagen slutade med att jag halvlåg på golvet i sadelkammaren och skrattade, skrattade och skrattade ännu lite till.

Vi fick i alla fall gjort allt som skulle göras, hästar ridnia, hoppade, boxar mockade, mat fixat och allt annat vad stallet innebär.

Vet ni vad som är så otroligt skönt uppe hos Sussie? Att aldrig behöva tvivla. När jag hade egen häst, när jag hade Pärlan, funderade jag ofta över varför jag valde att hålla på med hästar. Jag tvivlade och ville lägga allt på hyllan. Det gjorde jag även innan Pärlan, innan Inca, innan någon egene häst. Men, inte idag. Idag vet jag med säkerhet varför jag håller till i stallet, för jag mår så otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0