For you, my friend.

Vi är strax framme i Laxå och om ungefär 1,5 timme är vi i Vårgårda. Jag är närmare Vårgårda än Stockholm, alltså är Vårgårda hemma nu. Det här är galet.

Jag har funderat på livet, på att utvecklas som människa och andra människors utveckling under min tågresa idag. Egentligen har jag inte kommit fram till något vettigt, samtidigt som jag gjort många insikter. Jag har insett att folk, som jag tidigare inte klarade, idag får mig att fundera och tänka efter. Jag tror det handlar om att vi båda växt som människor och inte kräver alla livets svar av varandra. Vi har gjort insikter och kommit fram till att life is life. Jag är stolt över dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0