Disciplin till max?

Mitt liv rusar på, jag ska strax tillbaka till skolböckerna, men jag får träna upp min disciplin, fokus och förmåga att planera. Det är kämpigt och jag får verkligen prioritera. Nu lägger jag fokus på religion och datan får mindre tid. Träningen ska hinnas med, övningskörning och katterna.
För, trots att vi har en katt mindra än tidigare, behöver de mer tid än någonsin. Eller, jag och mamm behöver dem mer än någonsin.

Som det ser ut nu kommer jag hålla till i stallet riktigt mycket. Alla andra hästnördar drar till Gbg Horse Show, jag rycker in i stallet. Jag har aldrig varit på mässan innan, varför dra dit i år? Jag trivs inte med folk, men njuter av all tid i stallet. Valet är inte svårt.

Nu, tillbaka till Islam. vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0