2011 going to 2012.

2011 går med stormsteg mot sitt slut. Jag sitter i vår lägenhet, med två katter osm sällskap. Jag kan antingen välja att se det som tragiskt, jobbigt och hemskt. Eller, som en chans att samla energi, njuta av ensamheten och bara ta det lugnt. Jag är trött, i hela kroppen, så det blir alternativ nummer två.

2011 har varit ett omtumlande år, med mycket som hänt. Jag tog studenten, fick mitt körkort, började jobba på riktigt, stod som ensam ansvarig för Sussies Häst&Fritid under två veckor, flyttade hem, flyttade till ny lägenhet med mamma, ansvarade för Boråsmässan, lärde känna hingstarna och lite på dem. Jag växte och krypte som person, fann mig själv och tappade bort mig själv ännu mer.

2012 ska bli ett spännande år, vi får se vad livet har att bjuda på. Kanske jag finner allt jag söker, elle så hittar jag inget alls. Vi får se. Det enda jag vet, är att jag tänker värna extra mycket om de vänner som finns kvar vid min sida, jag tänker försöka göra galna saker och jag ska se till att få spendera fler timmar på hästryggen. Jag ska fånga chanserna jag får och ta tag i mitt liv, som är mitt.


Kommentarer
Postat av: Mari

Du är bra, bättre, bäst och 2012 ska bli vårt år på alla sätt och vis!

2011-12-31 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0