me, myself and i.

Visste du att....

Jag saknar - förmåga att planera och prioritera.
Jag pratar - när jag känner mig trygg.
Jag skrattar - för högt!
Jag tycker om - att få ligga och läsa, utan att känna stress.
Jag avskyr när folk - dömer mig för tidigt.
Mina närmaste vänner är - för bra för denna världen.
Min första vän hette - Emma.
Min första kärlek hette - Alexander....
Kärlek är - inget för mig.
Min favoritfilm är - Pirates of the caribbean.
När jag borstar tänderna - går jag runt i hela lägenheten.
När jag lagar mat - blir det alltid gott.
Jag är rädd för - att bli lämnad.
Jag önskar - att jag var lite modigare.
Den värsta känslan är - att veta vad man vill, men vara för mesig för att slå slag i saken.
Den bästa känslan är - när man överraskar sig själv!
Jag vill - inte bli vuxen, för det skrämmer mig.
Jag är bäst på - att baka.
Jag är sämst på - vara tålmodig.
Jag kommer alltid att vara - en drömmare.
Det finaste som finns - är trygghet.
I sommar - hade jag hoppats på ett körkort.
Sist jag grät var - var, var. Ärligt, jag minns inte.
Jag kan - driva mig själv till vansinne, för jag är så mesig.
Min mobiltelefon är - för stor del av mig.
När jag vaknar på morgonen - går jag först på toa.
Innan jag somnar - ligger jag och läser.
Just nu tänker jag på - körlektioner.
Bebisar är - inte min grej.
Mitt första barn - är inte planerat än.
Det fulaste som finns är - något jag inte vet om.
Jag har aldrig - varit riktigt stolt över mig själv, i alla fall inte på länge.
Idag har jag - haft körlektion, tagit det lugnt och gymmat.
På gymnasiet - hade jag det kämpigt, men jäkligt roligt. Tre galna år!
Jag vill verkligen - skaffa mig modet och jobba mig uppåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0