Life is life.

Allt rusar på i en hastighet av 1000 km/h. En vecka till med jobb, sen tar jag ledigt under en veckas tid. Glassar då runt i Stockholm, softar och tvingas prata engelska på fredagkvällen.

Jag har helt plötsligt blivit med två hästar, skämt åsido. Men, jag har en häst i alla fall som bara jag rider och en som skruttar runt i hagen. Det är mysigt och jag skulle utan problem kunna ha det såhär, för alltid. Jag behöver inte betala ett öre (förutom tågkortet) och får träningar och rubbet gratis. Life is good.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Sv;

Jag tror inte dom vill ha 82.000 för honom, det hoppas jag verkligen inte!



Det jag har skrivit i inlägget var bara en mardröm jag hade inatt som tur var! :)

2011-08-06 @ 14:45:59
URL: http://rathed.blogg.se/
Postat av: Heidi

Såg nu att man kunde misstolka min text lite, så jag ändrade och skrev tydligare att jag det var en mardröm jag drömt!

Så ingen får fel uppfattning :)

2011-08-06 @ 14:55:32
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0