Två veckors ledighet.

Jag har gett mig själv två veckor lov nu. Kan låta helkonstigt, men förklaringen är enkel. Så gott som hela min klass har åkt till England, Brighton, idag. Då jag inte läser Engelska C tvingas jag stanna hemma och ha lektion, men med ett genomsnitt på 5 elever/lektion har de flesta lärare ställt in.

Vi skulle haft två lektioner, båda på fredag. Jag har bestämt mig för att inte gå, då jag redan lovat att ta hand om stall och affär, eftersom Sussie är iväg och tävlar. Så, då blir det som två veckor välförtjänt lov.

Har en hög med plugg som jag ska ta tag i, men i övrigt ska jag faktiskt försöka vila upp mig någorlunda och komma i fas med livet. :)

Nu ska jag krypa i säng och låta böcken följa mig i sömnen. Klockan ringer stall-tidigt imorgon och vid kvart i åtta är jag åter påväg hemåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0