Världens bästa.

Det varl ängesen jag skrattade så mycket osm jag skrattat idag! Det började med att de två sista lektionerna försvann i ganska mycket skratt. Sen mötte jag och Linda upp Emma i stan. Där satt vi på Ljungblads i ungefär en timme, snackade skit, skrattade och lät livet vara helt underbart! Mycket att berätta, skratta åt och fnissa om. Ni vet, en riktig tjejfika?
Efter det hamnade vi på Maxi och i lägenheten. Vi hade musiken hööögt, sjöng med, skrattade och var väl berusade av livet. Jag var lycklig och fri och vi ägde jorden. Riktig lycka, som bubblar över.

Emma och Linda körde mig till stationen senare, så jag kunde hämta cykeln. Hamnade hos världens bästa morfar, pratade en stund. Lämnade honom med löftet att komma tillbaka när mormor kommit hem och träna med henne, sötisar!


Jag njuter just nu av livet. Ska strax in i duschen, sen krypa ner i sängen och hoppas på mer sömn i natt än natten tills idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0